29 Ekim 2012 Pazartesi

City hunter


Belkide Lee min ho nun tarzını en çok begendığım diziydi.









Daha kundaktayken babasının arkadaşı tarafından kaçırılan Lee Yoon Sung -Lee Min Ho- hayatı boyunca babasının ve onunla birlikte ölen askerlerin intikamını almak için yetiştirilir.. zorlu bir eğitim sürecinden sonra planlarını hayata geçirmek için Kore’ye döner..


Lee yoon sungu kundaktan kaçırıp annesinden ayrı bırakıp babasının ve  ölen askerlerin intikamı için yetiştriip  sözde Babalık yapan adam. Aslında bi çok kötü nefret ettgım bi adam bi çok üzüldüğüm değişik. yani
Aslında Bakışlarındanda anlaşılacagı gibi Çok sert olan duygusuz bir adam .

Park Min Young’da benim Gerçekten çok hoş buldugum aktrislerden biri.. Dizi boyunca Lee yoon'a olan aşkı için sık sık ölümle yuz yuze gelmiş fakat kurtulmuştur.

Dizi boyunca önemli bir yer kaplayan yakışıklı Savcımız ve Eski Karısı. Gerçekten ben çok yakıştırmıştımm onları çok tatlılardı..

 işine olan bağlılığı ve karakteri ile yüksek bir reyting oranına sahip aslında.. 
Lee min ho kadar olmasada gerçekten çok begendiğim birisi.

 Lee min ho var aşk olmadan olur mu ?
 Bu adamda dizinin butun bölumlerınde rol alıyor çok sevımlıydı tv den alışveriş yapmasıyla bızım oppamızı her nekkadar kızdırsada.. :D






Gel gelelim BaşRolumzun annesine yıllar sonra bir araya gelirler ama anne çok hastadır..

Beni en çok ağlatan sahne... Savcının ölümüü



burdada babası yani çakma babası Öluyor uzulmuştum.. aslında bakarsan dizide 3 tane babası var. 



 Fithingg ! yapmışlarr




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder