30 Ekim 2012 Salı

Lie To ME (bana yalan söyleme)



Gong Ah Jung kültür bakanlığında çalışmakta olan beşinci seviye bir memurdur, varlıklı bir aileden gelen otel sahibi Hyun Ki Moon ile evli olduğu yalanını söyleyince( Aslında sadece evlendim dedi kimle oldugunu söylemedı ama sonrada işler çok buyudu ) işler günden güne karışarak kendini bir yalanlar ağına bulur. İlişkileri Ki Moon’nun eski nişanlısı ve abisinin yakın bir arkadaşı Oh Yoon Joo hayatına girdiği zaman daha da karışık bir hale gelir.
Kısaca özeti Yapım 20'li yaşların ortasında genç bir kadının evliliğe ilgisizliğine rağmen buna zorlanmasını anlatan bir romantik bir komedidir 
    Ji-hwan Kang            EUN HYE YUN        Ji-hwan Kang               Soo-hyun Hong                Yun-hie Jo
  •              

Lie to Me:  kısaca “eskiden platonik âşık olduğu adam arkadaşı tarafından elinden alınmış olan devlet memuru kızımız Ah Jung’un, kıskanç arkadaşını uyuz etmek amacıyla zengin bir adamla evli olduğu yalanını atması ve akabinde gelişen olaylar” diye özetleyebiliriz
Ben şahsen bu diziyi çok begenerek izledim hatta sırf hemen bitmesin diye son bölumunu izlemeyii erteledim gerçekten çiftimiz çok şeker dizide üzüldüğüm nokta ise iki kardeşin sureklı aynı kadınlara aşık olması bunun dışında canımı sıkan pek bişi olmadı ..

yaa ama yaa



 Çok sevimliydii

 Ahh burda kzıın babası yakışıklımızla alkol yarışı yapıyıyodu çocuk gibilerdii :D



 Burada Bi Canım deyişi var koptum ya :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder